Aanvankelijk kreeg FOLD de opdracht om de website van Kreski in een nieuw jasje te steken. We adviseerden hen echter om ook kritisch te kijken naar hun huisstijl. Resultaat? Branding, website én content (fotografie en copywriting) kregen een volledige metamorfose.
Benieuwd? Bekijk dit totaalproject op www.kreski.be.
Wie is Kreski? We beschreven het kort en krachtig:
“Kreski adviseert kmo’s bij alle vragen rond subsidies. Als partner denken we inhoudelijk mee met jouw processen. We helpen je om je ambities waar te maken met een helder businessdossier en de beschikbare subsidies. Zo kan je sneller en gerichter groeien.”
Kreski investeert in goede content. We combineerden SEO-vriendelijke copywriting met krachtige fotografie en trokken hun vloeiende huisstijl door in de website.
Meer en meer bezoekers surfen mobiel. Een mobile-first aanpak wordt dan ook met de dag belangrijker.
De mens in al zijn verscheidenheid staat centraal in onze aanpak. Maatwerk gebaseerd op de verwachtingen en instructies van de klant, levert de juiste oplossing.